FZY魑魅魍魉

我的地盘我做主!让生活更加自由、快乐;r让烦恼不在走进群我的生活!!!!!
Safe And Sound - Taylor Swift

音乐🎵决定心情!

懒姑娘:

女神Taylor Swift联手The Civil Wars的歌曲《Safe and Sound》

作为电影《The Hunger Games》(饥饿游戏)的主题曲

这首歌与泰勒以往的演唱风格不同

在吉他的伴奏下,她的歌声更显空灵

歌词凄美而绝望

很有感觉的一首歌

希望大家喜欢

歌词:I remember tears streaming down your face  

 我记得泪水顺着你的脸颊流下  

 when I said, I’ll never let you go  

 当我说我将永不放开你的手  

 When all those shadows almost killed your light

  当所有的阴影几乎挡住了你的光亮  

 I remember you said, don’t leave me here alone

  我记得你说过:“别把我一个人扔下。

”  But all that’s dead and gone and passed tonight  

 但这一切都在今晚化作尘埃  

 Just close your eyes  

 只需闭上你的眼睛  

 the sun is going down

  太阳已西沉  

 You’ll be alright  

 你会没事的 

  no one can hurt you now

  如今没有人能伤害你了  

 Come morning light  

 当明日晨光初现 

  You and I’ll be safe and sound   

我们都将安然无恙  

 Don’t you dare look out your window darling   

亲爱的,你害怕看到窗外吧   

everything’s on fire  

 一切都在燃烧  

 The war outside our door keeps raging on  

 门外的战争仍在激烈的进行   

hold onto this lullaby  

 牢牢记得我为你唱的这只摇篮曲  

 even when the music’s gone  

 即使音乐已经停止  

 Just close your eyes  

 只需闭上你的眼睛  

 the sun is going down

   太阳已西沉   

You’ll be alright  

 你会没事的  

 no one can hurt you now  

 如今没有人能伤害你了  

 Come morning light  

 当明日晨光初现  

 You and I’ll be safe and sound  

 我们都将安然无恙  

 Just close your eyes  

 只需闭上你的眼睛  

 You’ll be alright

  你会没事的  

 Come morning light,  

 当明日晨光初现  

 You and I’ll be safe and sound   

我们都将安然无恙


评论

热度(209)